Epson WorkForce DS-530II Υποστήριξη
Λήψεις
Λήψεις
Δεν υπάρχουν διαθέσιμα αρχεία για το λειτουργικό σύστημα που εντοπίστηκε. Επιλέξτε ένα άλλο λειτουργικό σύστημα παραπάνω.
Συχνές ερωτήσεις
Συχνές ερωτήσεις
Εγχειρίδια και τεκμηρίωση
Εγχειρίδια και τεκμηρίωση
Εγχειρίδια
Document Capture Pro
Προβολή
Επιπλέον πληροφορίες:
The Epson document capture suite platform is a range of software solutions for capturing and routing electronic documents at the click of a button. Whether you're on the go, running a small business, or responsible for a large corporate organisation with hundreds of employees, Epson software helps to build a better business environment.
Document Capture Pro Server
Προβολή
Επιπλέον πληροφορίες:
"Document Capture Pro Server" is a server application that realizes capture operations and work flow and supports the Document Management System. This system can manage scanners and jobs in a batch, and can be installed even without a client computer in your environment.
User's Guide (v1.0)
Λήψη
έκδ.1.0
08-Mar-2021
10.17 MB
.pdf
Επιπλέον πληροφορίες:
This manual provides you with information on how to use your product from setting up to troubleshooting.
Επιλογές εγγραφής και εγγύησης
Επιλογές εγγραφής και εγγύησης
Δηλώστε Το Προϊόν Σας
Για να δηλώσετε το νέο σας προϊόν, κάντε κλικ στο κουμπί Εγγραφή τώρα.
Έλεγχος εγγύησης
Για να ελέγξετε την κατάσταση εγγύησης του προϊόντος σας, κάντε κλικ στο κουμπί "Έλεγχος κατάστασης εγγύησης" παρακάτω και εισαγάγετε τον αριθμό σειράς του προϊόντος σας στη σελίδα υποστήριξης.
Επιλογές εκτεταμένης εγγύησης (CoverPlus)
Προστατέψτε το προϊόν Epson σας πέρα από την τυπική περίοδο εγγύησης με ένα πρόγραμμα Epson CoverPlus. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις επιλογές εκτεταμένης εγγύησης για το νέο σας προϊόν, κάντε κλικ στο κουμπί "Προβολή Επιλογών Επέκτασης Εγγύησης" παρακάτω.
Επικοινωνήστε μαζί μας
Επικοινωνήστε μαζί μας
Καλέστε μας
Καλέστε μας για να μιλήσετε με έναν από τους ειδικούς τεχνικής υποστήριξης στο 211 199 0089.
Παρακαλώ λάβετε υπόψιν σας ότι το κέντρο υποστήριξης είναι διαθέσιμο από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 18:00, εκτός των εθνικών αργιών.
Για να σας παρέχουμε Τεχνική Υποστήριξη για το προϊόν σας, θα χρειαστεί να δώσετε τον Σειριακό Αριθμό στην Ομάδα Τεχνικής Υποστήριξης στην αρχή της κλήσης σας. Αυτό θα μας βοηθήσει να σας υποστηρίξουμε πιο γρήγορα και αποτελεσματικά.
Παρακαλώ λάβετε υπόψιν σας ότι το κέντρο υποστήριξης είναι διαθέσιμο από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 18:00, εκτός των εθνικών αργιών.
Για να σας παρέχουμε Τεχνική Υποστήριξη για το προϊόν σας, θα χρειαστεί να δώσετε τον Σειριακό Αριθμό στην Ομάδα Τεχνικής Υποστήριξης στην αρχή της κλήσης σας. Αυτό θα μας βοηθήσει να σας υποστηρίξουμε πιο γρήγορα και αποτελεσματικά.
Υποστήριξη Epson μέσω email
Εάν δεν μπορείτε να βρείτε απάντηση στον ιστότοπό μας, μπορείτε να στείλετε την ερώτησή σας μέσω email στην Υποστήριξη της Epson.
Στείλτε μας email
Εάν δεν μπορείτε να βρείτε απάντηση στον ιστότοπό μας, μπορείτε να στείλετε την ερώτησή σας μέσω email στην Υποστήριξη της Epson.
Λάβετε υπόψη σας ότι δεν είναι δυνατή η αποστολή σε ταχυδρομική θυρίδα