Epson AcuLaser M2000 Υποστήριξη
Λήψεις
Λήψεις
Δεν υπάρχουν διαθέσιμα αρχεία για το λειτουργικό σύστημα που εντοπίστηκε. Επιλέξτε ένα άλλο λειτουργικό σύστημα παραπάνω.
Συχνές ερωτήσεις
Συχνές ερωτήσεις
Εγχειρίδια και τεκμηρίωση
Εγχειρίδια και τεκμηρίωση
Εγχειρίδια
User's Guide (v1.0)
Λήψη
έκδ.1.0
11-Mar-2008
4.46 MB
.pdf
This manual provides you with information on how to use your product from setting up to troubleshooting.
User's Guide (Windows Auto Installer) (v1.0)
Λήψη
έκδ.1.0
03-Jul-2009
3.23 MB
.exe
This wil install the user guide on your computer and place a shortcut on you desktop.
Setup Guide (v1.0)
Λήψη
έκδ.1.0
30-Apr-2008
1.40 MB
.pdf
This guide is a step-by-step procedure for installing and setting up your product.
User's Guide (v1.0)
Λήψη
έκδ.1.0
11-Mar-2008
4.06 MB
.pdf
This manual provides you with information on how to use your product from setting up to troubleshooting.
Network Guide (v1.0)
Λήψη
έκδ.1.0
10-Mar-2008
3.05 MB
.pdf
This guide contains information about using the network interface on a network. It includes how to set up the network interface, install the configuration software, and modify network settings of your printer and computers.
Επιλογές εγγραφής και εγγύησης
Επιλογές εγγραφής και εγγύησης
Δηλώστε Το Προϊόν Σας
Για να δηλώσετε το νέο σας προϊόν, κάντε κλικ στο κουμπί Εγγραφή τώρα.
Έλεγχος εγγύησης
Για να ελέγξετε την κατάσταση εγγύησης του προϊόντος σας, κάντε κλικ στο κουμπί "Έλεγχος κατάστασης εγγύησης" παρακάτω και εισαγάγετε τον αριθμό σειράς του προϊόντος σας στη σελίδα υποστήριξης.
Επιλογές εκτεταμένης εγγύησης (CoverPlus)
Προστατέψτε το προϊόν Epson σας πέρα από την τυπική περίοδο εγγύησης με ένα πρόγραμμα Epson CoverPlus. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις επιλογές εκτεταμένης εγγύησης για το νέο σας προϊόν, κάντε κλικ στο κουμπί "Προβολή Επιλογών Επέκτασης Εγγύησης" παρακάτω.
Επικοινωνήστε μαζί μας
Επικοινωνήστε μαζί μας
Καλέστε μας
Καλέστε μας για να μιλήσετε με έναν από τους ειδικούς τεχνικής υποστήριξης στο 211 199 0089.
Παρακαλώ λάβετε υπόψιν σας ότι το κέντρο υποστήριξης είναι διαθέσιμο από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 18:00, εκτός των εθνικών αργιών.
Για να σας παρέχουμε Τεχνική Υποστήριξη για το προϊόν σας, θα χρειαστεί να δώσετε τον Σειριακό Αριθμό στην Ομάδα Τεχνικής Υποστήριξης στην αρχή της κλήσης σας. Αυτό θα μας βοηθήσει να σας υποστηρίξουμε πιο γρήγορα και αποτελεσματικά.
Παρακαλώ λάβετε υπόψιν σας ότι το κέντρο υποστήριξης είναι διαθέσιμο από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 18:00, εκτός των εθνικών αργιών.
Για να σας παρέχουμε Τεχνική Υποστήριξη για το προϊόν σας, θα χρειαστεί να δώσετε τον Σειριακό Αριθμό στην Ομάδα Τεχνικής Υποστήριξης στην αρχή της κλήσης σας. Αυτό θα μας βοηθήσει να σας υποστηρίξουμε πιο γρήγορα και αποτελεσματικά.
Υποστήριξη Epson μέσω email
Εάν δεν μπορείτε να βρείτε απάντηση στον ιστότοπό μας, μπορείτε να στείλετε την ερώτησή σας μέσω email στην Υποστήριξη της Epson.
Στείλτε μας email
Εάν δεν μπορείτε να βρείτε απάντηση στον ιστότοπό μας, μπορείτε να στείλετε την ερώτησή σας μέσω email στην Υποστήριξη της Epson.
Λάβετε υπόψη σας ότι δεν είναι δυνατή η αποστολή σε ταχυδρομική θυρίδα