ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΓΙΑ ΤΑ EPSON ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΑΣ

Το CoverPlus περιλαμβάνει τα προγράμματα εκτεταμένης εγγύησης και σέρβις της Epson που σας προσφέρουν ξενοιασιά, καθώς γνωρίζετε ότι έχετε κάλυψη για όλα τα ανταλλακτικά και τα εργατικά καθ' όλη τη διάρκεια της σύμβασης CoverPlus.
COVERPLUS

Κάλυψη που σας παρέχει ξενοιασιά

Δεσμευόμαστε να προσφέρουμε γρήγορο και αξιόπιστο σέρβις, ώστε να γνωρίζετε ότι τα Epson προϊόντα σας θα επανέλθουν και θα λειτουργούν κανονικά το συντομότερο δυνατό.

Επισκέψεις σέρβις κατά προτεραιότητα

Οι επισκευές που καλύπτονται από το CoverPlus αποτελούν προτεραιότητά μας. Το δίκτυο εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων σέρβις φροντίζει ώστε να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες σας για επισκευή χωρίς καθυστέρηση και με τον τρόπο που σας βολεύει.

Γνήσια ανταλλακτικά και εργατικά

Τοποθέτηση από τεχνικούς εκπαιδευμένους από την Epson. Όλες οι επισκευές προϊόντων Epson γίνονται με γνήσια ανταλλακτικά, που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις υψηλές προδιαγραφές του προϊόντος σας. Επίσης, η αποθήκευση σε τοπική και κεντρική αποθήκη της Epson επιτρέπει στα ανταλλακτικά να είναι αμέσως διαθέσιμα, μειώνοντας έτσι τον χρόνο διακοπής λειτουργίας.

Υποστήριξη εφ' όρου ζωής

Όταν αγοράζετε ένα προϊόν Epson, αποκτάτε τεχνική υποστήριξη εφ' όρου ζωής. Μπορείτε να επωφεληθείτε από την ολοκληρωμένη βάση γνώσεων του ιστότοπου υποστήριξής μας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τσατ, email ή τηλεφώνου. Είμαστε εδώ για να σας προσφέρουμε υποστήριξη και οδηγίες σχετικά με το τρέχον Epson προϊόν σας, καθώς και να σας καθοδηγήσουμε κατά τον εντοπισμό και την επιλογή του κατάλληλου προϊόντος Epson για εσάς.

Βρείτε το προϊόν σας

Βρείτε το προϊόν σας και δείτε τα διαθέσιμα πακέτα CoverPlus.

Απλή εγγύηση έναντι εγγύησης CoverPlus

Απλή εγγύηση
CoverPlus
Πρόγραμμα επέκτασης διάρκειας ζωής προϊόντος
Αριθμός ετών κάλυψης1-2 έτη απλής κάλυψηςΈως και 5 έτη συνολικάΈως 8 έτη συνολικά για τα προϊόντα που πληρούν τις προϋποθέσεις
Χρόνος απόκρισηςΣτόχος απόκρισηςΧρόνος απόκρισης προτεραιότηταςΧρόνος απόκρισης προτεραιότητας
Αναβαθμισμένος τύπος σέρβιςΌχιΝαιΝαι


Τύποι σέρβις που παρέχουμε

Το CoverPlus παρέχει διάφορα είδη σέρβις:

Πώς να αγοράσετε το CoverPlus

Αρχίστε να χρησιμοποιείτε την εκτεταμένη εγγύηση CoverPlus σε πέντε απλά βήματα.

Πώς να αγοράσετε το πρόγραμμα επέκτασης διάρκειας ζωής προϊόντος

Παρατείνετε τη διάρκεια ζωής του προϊόντος Epson αγοράζοντας τη νέα μας επιλογή εγγύησης, που παρέχει πρόσθετη προστασία και ασφάλεια για την επένδυσή σας.

Μην ξεχάσετε να δηλώσετε το CoverPlus

Αφού αγοράσετε το προϊόν Epson, πρέπει να αγοράσετε το πακέτο CoverPlus εντός 60 ημερών. Αφού αγοράσετε το πακέτο CoverPlus, έχετε οκτώ μήνες για να δηλώσετε το προϊόν σας ηλεκτρονικά.

Συχνές ερ��τήσεις

Πότε μπορώ να αγοράσω ένα πακέτο CoverPlus;

Μπορείτε να αγοράσετε ένα τέτοιο πακέτο έως και 60 ημέρες από την ημερομηνία εγκατάστασης του προϊόντος Epson.

Πότε ξεκινά η περίοδος κάλυψης του πακέτου σέρβις CoverPlus της Epson;

Τα πακέτα παρέχουν υποστήριξη από την ημέρα της εγκατάστασης του προϊόντος που έχει δηλωθεί. Για παράδειγμα, ένα τριετές πακέτο CoverPlus διαρκεί τρία χρόνια από την αγορά του προϊόντος.

Υπάρχει κάποιο όριο επισκευών του προϊόντος μου κατά τη διάρκεια της περιόδου κάλυψης;

Δεν υπάρχει όριο επισκευών ενός προϊόντος με το Epson CoverPlus. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η περαιτέρω επισκευή, η Epson έχει το δικαίωμα να αντικαταστήσει το προϊόν με ένα αντίστοιχο.

Πώς μπορώ να μάθω πότε λήγει η κάλυψη του προϊόντος μου;

Μεταβείτε στη διεύθυνση https://warrantycheck.epson.eu/, εισαγάγετε τον σειριακό αριθμό σας και θα εμφανιστεί η απλή και η τυχόν εκτεταμένη εγγύηση που έχουν δηλωθεί για το προϊόν σας.

Πώς μπορώ να υποβάλω αίτημα για σέρβις;

Μπορείτε να τηλεφωνήσετε, να στείλετε email ή να κάνετε τσατ με το τοπικό γραφείο υποστήριξης της Epson. Εδώ θα βρείτε την πλήρη λίστα αριθμών και υπευθύνων επικοινωνίας.